lördag 28 november 2009

Handla elprylar på Internet

David och jag har verkligen blivit shopping galna, det är så mycket vi vill passa på att köpa medan vi fortfarande är kvar i USA. Tur att det är begränsad plats i flyttcontainern. En sak, som jag alltid önskat mig, är en Kitchen Aid hushållsmaskin, som är så mycket billigare här. Men, som de flesta vet, har vi inte samma elstyrka i Europa som här i USA, så maskinerna som finns i butikerna här fungerar inte utan elkonverterare hemma i Sverige. Nu, till min stora glädje, har David hittat en hemsida på internet där det går att köpa elsaker med europeisk elstandard. Så alla svensk-amerikaner, kolla in denna sida: www.220-electronics.com

3 kommentarer:

  1. Tack för rådet! När det börjar närma sig hemfärd för oss så ska denna sida besökas. En Kichen Aid står högt på önskelistan även för mig.

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj Kitchen ska det stavas...

    SvaraRadera
  3. Marjo Holmgrennovember 30, 2009

    Tack for radet. Vidarebefodrade hemsidan direkt till P-E. Sitter i samma bat med att handla med mig ett par saker innan det ar dagas for oss att flytta hem. Kram

    SvaraRadera