söndag 20 februari 2011

Vecka 7

Oj, denna vecka har verkligen gått fort... jag hinner inte med, hehe!
Började veckan med extra vardagsmys på Alla hjärtansdag, sedan filmdate med en väninna på onsdagen (The King's speach) och städdag i torsdag (mindre kul men nödvändigt).
I fredags kom mor och far hit från Västergötland och vi har haft några trevliga dagar tillsammans trots att det var lite kallt, (-20 grader). På programmet stod bland annat fika (mammas supergoda hembakta bullar), mat och vin samt kortspel.
Nu sitter jag med nymålade naglar och uppdaterar mig i bloggvärlden och läser bokrecensioner inför bokrean i veckan.

1 kommentar:

  1. Oj, hos dig var det verkligen full rulle! Fast bara roliga aktiviteter, så härligt! Filmen du pratar om skulle jag också gärna vilja se; den verkar vara riktigt bra och så har jag en "weak spot" för Colin Firth, hehe!

    Bokrea ja, det hade jag inte tänkt på. Problemet här hemma är att vi än så länge inte har någonstans att förvara böcker (de gamla ligger nerpackade på vinden), så jag försöker använda mig av biblioteket istället för att köpa nya böcker. Men bokrean brukar man ju inte kunna låta bli =).

    Må så gott där uppe i kylan!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera