fredag 24 december 2010

God Jul!!!

Idag på julaftonsmorgon är vi äntligen samlade hela familjen, mamma, pappa, min bror och så jag. Detta till trots att vädret inte har visat sig från sin bästa sida på hela veckan. Jag fick köra ner till Västergötland från Gästrikland på halkiga vintervägar redan i onsdags, det gick långsamt men jag kom hem utan några problem. Min bror skulle åka med tåget från Stockholm igår, den 23:de... behöver jag ens skriva mer?!! Jag och pappa fick tillslut åka till Skövde, ca en timma från mina föräldrar, för att plocka upp honom, vi var inte hemma förrän efter klockan 23 igår kväll.
Idag ska vi äta god mat, mammas köttbullar är bäst i världen och jag har provat ett nytt recept på sill. Vi ska också titta på Kalle som vi alltid gör och pappa, som är åldersmannen i byn, ska tomta hos inte mindre än tre olika grannar.

Nu vill jag bara önska alla er mina goda vänner en riktigt god jul!

4 kommentarer:

  1. jag önskar er alla en fröjdefull jul

    kram Janetee

    SvaraRadera
  2. En riktigt god jul till dig med, Carro!
    Och kör försiktigt hem, när det blir dags för det.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. God jul! Jag hoppas er julafton är fantastisk! Kramar

    SvaraRadera
  4. Goder morgon!
    Tack för din underbara julhälsning!
    Jag hann aldrig önska dig GOD JUL men jag hoppas att din fortsatta helg kommer att bli STRÅLANDE!
    Mycket mys och bara vara....
    Kram till dig
    Marianne

    SvaraRadera