tisdag 1 mars 2011

Ett säkert vårtecken...

Ett säkert vårtecken så här i mars är att det blir ljusare och ljusare för varje dag. Som ett litet extra plus är att solen värmer härligt när vi går ut på lunch.

Idag tog jag tillfället iakt och promenerade till jobbet, det tar inte mer än 30 minuter. När jag klev ut i friska luften var det lite kyligt men helt OK eftersom jag höll mig varm genom mitt höga tempo. Det är lite halt så jag vill inte gärna ta cykeln med risk för att köra omkull, då känns det säkrare att ta sig fram med hjälp av mina apostlahästar... Dessutom är det fortfarande ljust ute när jag ska gå hem, vilket är bra för en mörkrädd stackare som jag.
Håller detta härliga väder i sig blir det nog flera promenader framöver!

1 kommentar:

  1. Det är helt klart så mycket bättre när det gäller ljuset! Nu kan man vakna med solen i ögonen om man sover till sju! Fantastiskt!

    SvaraRadera