onsdag 2 juni 2010

Certificate of excellence

I detta inlägg skulle jag egentligen publicera mitt femte och sista favoritrecept, men det får vänta ytterligare några dagar eftersom jag fick en trevlig award och ett uppdrag av Fröken Gröns Blogg. Jag blev verkligen glad och stolt över awarden, det är mycket smickrande. Definitionen enligt wikipedia: "Certificate of Excellence"!

Mitt uppdrag är att bifoga min tionde bild. Nu framgår det inte riktigt vart jag ska hämta bilden ifrån så jag gör helt enkelt som Fröken Frön, jag lägger upp den tionde bilden i min bild-databas.

Det är en bild på David och mig från vår resa till Californien, San Francisco och Napa Valley. I bakgrunden se ni Golden Gate Bridge. Härliga minnen från en vacker stad och välsmakande vin.

Slutligen vill jag tilldela följande bloggar en award, detta är ni verkligen värda... Jag ser framemot era inspirerande inlägg.


4 kommentarer:

  1. Härlig bild, Carro! (Önskar att min 10:e bild var hälften så spännande...)

    Sambon och jag drömmer om en höstresa till California, där svägerskan bor. Nu blev jag ännu mer inspirerad!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis Carro.., den var du väl värd!!!!
    Visst blir man glader när man får en award, en härlig liten paket liksom:)

    Tänk att du varit DÄR.., det vill jag oxå någongång.., synd att jag inte flyger bara:((((
    Ha en fortsatt skön vecka och ta väl hand om dig
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Åh, tack så mycket! Ett roligt uppdrag dessutom =) Skall verkligen försöka ta tag i awarden framöver! Skall man skicka vidare awarden till 5 personer som du har gjort, eller är det upp till var och en? Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack! Nu ska jag äntligen ta tag i detta så kika in hos mig när du har tid.
    kram

    SvaraRadera