torsdag 10 december 2009

Husvisningar

En tröttsam, men oundviklig följd av vår flytt är att husvärlden vill ha nya hyresgäster i huset efter oss. Vilket jag naivt nog inte trodde det skulle bli några problem för oss men men...


Det började en kväll för ett par veckor sedan när hyresvärlden ville komma förbi huset för att ta kort. På en halvtimme fick jag och David röja undan den värsta bråten, jag kan också påpeka att vi hade hela köket fullt med middagsdisk. Vi var precis klara när husvärlden dök upp, men dammråttorna fick ligga kvar i hörnen. Ingen tid för så kallad "Staging" här inte!


Det andra problemet är att hyresvärlden, som lagt ut huset på Crags List, ringer då och då och kollar om jag finns tillgänglig för att visa huset för presumtiva hyresgäster. Tre gånger har hon bokat in visning, men bara en intressent har dykt upp, så vid två tillfällen har jag väntat hemma i huset till ingen nytta.

Här kan ni titta på huset på nätet...

http://www.realtor.com/realestateandhomes-detail/Fair-Lawn_NJ_07410_1114462553

1 kommentar:

  1. Irriterande när ingen dyker upp. Speciellt om du planerat att göra ngt annat under den tiden.

    SvaraRadera