torsdag 14 januari 2010

Jon, Kate och åtta barn

Om det nu är så att jag på något sätt skulle sakna och börja längta tillbaka till USA kan jag slå på TV4 vid halv tre, då visar de Jon and Kate + Eight. På svenska heter programet Jon, Kate och åtta barn. Trodde kanske att jag skulle slippa den cirkusen här hemma, men nu är det bevisat, svenskar har precis lika dålig smak när det gäller TV program som amerikanarna. Skulle dessutom abstinensen vara riktigt svår kan jag se reprisen på TV4+.

Nej tacka vet jag gamla hederliga TV program som På Spåret, i år lite förnyat med nya programledare, Kristian Luuk och Fredrik Lindström.

1 kommentar:

  1. Visst lär man sig massor av att springa på visningar! Om inte annat, så lär man sig snabbt vad man INTE vill ha... Ett hett tips är dock att försöka ignorera nuvarande ägares prylar och färgval, - många hus har en fantastisk potential om man kan förbise det omedelbara och tänka sig att lägga lite tid på ommålning.
    Finns det möjlighet att ha is i magen tills rätt objekt dyker upp, så är väl det egentligen det allra bästa tipset, men ni kanske inte har tid att vänta hur länge som helst?
    Håller tummarna för att bostaden med stort B ska dyka upp för er!

    SvaraRadera