måndag 15 februari 2010

Äntligen, äntligen...

...är grejorna här!

Enligt planen mötte vi flyttkillarna vid lagret och utlastningen av lådor och paket satte igång. En kille stod mest och tittade på och två slet och kämpade med allt vårt bohag. Där stod också David och jag och roffade åt oss lådorna vi hoppades skulle innehålla de mest efterlängtade prylarna.

Det var lite kul när vi öppnade lådorna här hemma i kväll, en del saker hade vi kanske kunnat lämna i förvaringen, typ cykelpumpen, Davids studentmössa och ett antal flippflopp-sandaler. Vissa saker kom inte heller med till lånelägenheten som jag hade tänkt, så som halva scrapbooking kittet, Davids GoreTex byxor och vissa kokböcker.
Men nu har vi iallafall våra skidor och lite extra vinterkläder, mer kan man inte begära.

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att ni fick tag på det viktigaste.. Fick du din Kitchen Aid också??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen.., vilken glädje det måste vara.., hur länge har ni egentligen klarat er utan era saker???
    Undrar om jag hade klarat mig utan mina saker en dag ens:)))
    Måste fråga.., har ni flyttat hem till Sverige för gott nu eller finns det planer på att flytta tillbaks?

    Japp.., då har ni minsann att göra nu då, packa upp, packa upp!!!
    Håller tummarna för att allt ni verkligen ville ha hem kom med!

    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Vi är tillbaka i Sverige tillsvidare iallafall, efter tre år i New Jersey. Vi letar efter nytt boende och hoppas att så snart som möjligt komma till ro här i Gästrikland.

    Vad framtiden lider, vem vet... Kanske vi åker ut på nya äventyr!

    SvaraRadera